اے ڈی بی کی پاکستان کو60.3 کروڑڈالر قرضہ دینےکی منظوری

فوٹو: اے ایف پی

ایشیائی ترقیاتی بینک نے پاکستان میں احساس سماجی تحفظ کے پروگرام کو مضبوط اور وسعت دینے کے لیے 60.3 کروڑ ڈالر کے نتائج پر مبنی قرض دینے کے پروگرام کی منظوری دے دی ہے۔

اے ڈی پی کی مشروط نقد رقم کی منتقلی کا استعمال کرتے ہوئے یہ پروگرام احساس پاکستان کے قومی و سماجی تحفظ اورغربت میں کمی کی حکمت عملی کے نفاذ میں معاونت کرے گا۔

انٹیگریٹڈ سوشل پروٹیکشن ڈویلپمنٹ پروگرام کے تحت اے ڈی بی 60  کروڑ ڈالر کا باقاعدہ قرضہ فراہم کرے گا اور ایشین ڈویلپمنٹ فنڈ سے 30 لاکھ ڈالر کی گرانٹ فراہم کرے گا اور 2.4 کروڑ ڈالر کی گرانٹ ایجوکیشن اباوو آل فاؤنڈیشن سے ادا کرے گا۔

اے ڈی بی کے ڈائریکٹر جنرل برائے وسطی اور مغربی ایشیا یوگینی ژوکوف نے کہا کے یہ پروگرام احساس کی ترجیحات کے مطابق پاکستان میں سماجی تحفظ کے میدان میں اے ڈی بی کی اسٹریٹجک مصروفیات میں ایک اہم تبدیلی کی نشاندہی کرتا ہے۔ ژوکوف نے کہا کہ اے ڈی بی کی مدد غیر مشروط نقدی کی منتقلی سے منتقل ہوگی جو آمدنی میں معاونت فراہم کرنے والے مخلوط طریقہ کار کو فراہم کرتی ہے جو تعلیم، صحت کی خدمات، اور غذائیت کی فراہمی کے لیے مشروط نقد رقم کی منتقلی پر زیادہ توجہ مرکوز کرتی ہے جو انسانی سرمائے کی ترقی کے ذریعے بین الاقوامی غربت کو کم کرنے میں مدد کرے گی۔

مزید برآں یہ پروگرام پاکستان کے سماجی تحفظ کے پروگراموں کے نفاذ اور قابل اعتماد صلاحیت میں بہتری کی حمایت کرتا ہے۔ یہ شکایات کے ازالے، رسک مینجمنٹ، فنانشل مینجمنٹ، پروکیورمنٹ، مانیٹرنگ اور ایویلیویشن، اور مینجمنٹ انفارمیشن سسٹمز کو مزید بہتر بنانے کے لیے اے ڈی بی کی سابقہ ​​معاونت پر استوار کرے گا – ایسے افعال جو اندرونی کنٹرول کو مضبوط کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

وزیر اعظم کی معاون خصوصی برائے سماجی تحفظ اور تخفیف غربت ڈاکٹر ثانیہ نشتر نے کہا کہ اے ڈی بی ایک قابل اعتماد اور دیرینہ شراکت دار ہے۔ یہ پروگرام اے ڈی بی  اور دیگر شراکت داروں کے ساتھ برسوں کی مصروفیت کا نتیجہ ہے اور ان علاقوں پر توجہ مرکوز کرتا ہے جہاں ہمیں یقین ہے کہ بینک سب سے زیادہ اثر ڈال سکتا ہے۔ یہ حکومت کی احساس حکمت عملی کے تحت ایک اہم ترجیح ہے۔

ڈاکٹر ثانیہ نشتر کا مزید کہنا تھا کہ یہ پروگرام والدین کو اپنے بچوں خصوصاً لڑکیوں کو سکول بھیجنے کی ترغیب دیتا ہے اور پاکستان کے ان اضلاع میں بچوں اور ماؤں کو خصوصی غذائیت سے بھرپور خوراک اور مشروط نقد رقم کی منتقلی فراہم کرنے میں مدد کرے گا جنہیں اس کی سب سے زیادہ ضرورت ہے۔





Source link

About admin

Check Also

35 کروڑ روپے تاوان کا مطالبہ کرنے والے ملزمان گرفتار

خوشاب پولیس نے باپ اور بیٹے کو اغوا کرکے پینتیس کروڑ روپے تاوان طلب کرنے …

Leave a Reply

Your email address will not be published.