راولپنڈی ٹیسٹ: انگلینڈ کی پاکستان کے خلاف بیٹنگ

پاکستان اور انگلینڈ کے خلاف ٹیسٹ سیریز کے پہلے میچ کے پہلے دن کا کھیل جاری ہے۔

راولپنڈی میں کھیلے جارہے میچ میں انگلینڈ نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔

ٹیسٹ میچ میں ون ڈے جیسا رن ریٹ

بین ڈکیٹ (Ben Duckett) اور زین کرولی (Ben Duckett )نے انگلینڈ کی جانب سے اننگز کا آغاز کیا اور انتہائی تیزی کے ساتھ رنز بٹورنے شروع کئے۔

ابتدا میں انگلینڈ کی تیزی کا اندازہ اس بات سے ہی لگایا جاسکتا ہے کہ انگلینڈ نے 100 رنز 14ویں اوور میں ہی بنالیے۔

کھانے کے وقفے تک انگلینڈ نے بغیر کسی نقسان کے 174 رنز بنالیے۔

انگلینڈ کو جلد آؤٹ کرنے کی کوشش کریں گے

ٹاس کے بعد میڈیا سے گفتگو میں قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان بابر اعظم نے کہا کہ انگلینڈ کو جلد آؤٹ کرنے کی کوشش کریں گے۔ پچ اچھی لگ رہی ہے۔ ٹاس سے متعلق بابر اعظم کا کہنا تھا کہ اگر ہم ٹاس جیتے تو ہم بھی پہلے بیٹنگ کو ترجیح دیتے۔

برطانوی ہائی کمشنر کا ویڈيو پيغام

پاک انگلینڈ ٹیسٹ میچ سیریز کے آغاز پر پاکستان میں تعینات برطانوی ہائی کمشنر کرسچن ٹرنر نے اپنے جاری کردہ ویڈيو پيغام میں کہا ہے کہ انگلینڈ اور پاکستان نے کرکٹ کی دنیا میں دھوم مچا دی ہے۔ ٹی ٹونٹی سیریز میں اور ورلڈ کپ میں انگلینڈ کی ٹیم نے بازی مار لی۔ لڑکوں! جم کر کھیلنا،یہ جذبہ جنون تو ہمت نا ہار۔

کرسچن ٹرنر کے پیغام کے آخر میں انہوں نے رکشا ڈرائیور کے ساتھ پھوٹو ہاری زبان میں گفتگو بھی کی۔ رکشہ ڈرائیور نے کرسچن ٹرنر سے سوال کیا کہ ”سر کتھے جھل ساں“؟ جس پر ان کا کہنا تھا کہ “ راجا جی پنڈی جھل ساں تے میچ تک ساں“، چلو چلیں۔

قبل ازیں کرکٹ شائقین کو خوشخبری دیتے ہوئے پاک انگلش کرکٹ بورڈ ( Cricket ) نے آج بروز جمعرات یکم دسمبر کو پہلا تاریخی ٹیسٹ میچ شیڈول کے مطابق کرانے کا اعلان کیا تھا۔

انگلینڈ کرکٹ بورڈ (ای سی بی) کی جانب سے پاکستان کرکٹ بورڈ کو بدھ 30 دسمبر کو پلیئرز کی دستیابی سے متعلق آگاہ کیا گیا۔ انگلینڈ کے میڈیکل پینل نے کھلاڑیوں کو آج میچ میں شرکت کیلئے کلیئرنس دے دی۔ انگلش بورڈ کا کہنا ہے کہ انگلینڈ ٹیم کے 11 کھلاڑی کھیلنے کی پوزیشن میں ہیں۔

واضح رہے کہ دورہ پاکستان پر موجود انگلش اسکواڈ کے درجن بھر ممبران کی طبیعت بگڑ گئی تھی۔ بین اسٹوکس، بین فوکس، جیک لیچ، بین ڈکیٹ اور جمیز اینڈرسن سمیت بیمار پلیئرز میں دیگر اہم کھلاڑی شامل ہونے کی وجہ سے راولپنڈی ٹیسٹ کے بر وقت آغاز پر سوالیہ نشان لگ گیا تھا۔

اس صورت حال پر دونوں بورڈز کے درمیان بدھ کی شام میٹنگ بھی ہوئی جس میں دونوں کرکٹ بورڈز کی جانب سے مشترکا بیان میں کہا گیا تھا کہ اگر جمعرات کو میچ سے قبل انگلش کھلاڑی فٹ نہ ہوئے تو پہلا ٹیسٹ میچ جمعے کو شروع کیا جائے۔

اب دونوں بورڈز نے مشترکہ فیصلہ کر لیا ہے کہ پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان پہلا ٹیسٹ میچ طے شدہ شیڈول کے مطابق ہوگا۔

واضح رہے کہ انگلینڈ اور پاکستان کے درمیان پاکستانی سرزمین پر 17 سال بعد پہلا ٹیسٹ یکم دسمبر سے راولپنڈی میں کھیلا جائے گا، سیریز کا دوسرا ٹیسٹ نو دسمبر سے ملتان، جب کہ تیسرا ٹیسٹ 17 دسمبر سے کراچی میں ہوگا۔

دورے سے متعلق پاکستان میں تعینات برطانوی ہائی کمشنر کرسچن ٹرنر کا کہنا تھا کہ انگلینڈ کے دورہ پاکستان پر پرجوش ہوں، حال ہی میں دو بہترین ٹیموں نے ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کا فائنل کھیلا۔ انہوں نے کہا کہ مجھے ٹیسٹ کرکٹ پسند ہے،تینوں ٹیسٹ میچوں کے لیے پرجوش ہوں، جیمز اینڈرسن واحد کھلاڑی ہیں جنہوں نے 2005 میں پاکستان کا دورہ کیا تھا۔

کرسچن ٹرنر کا کہنا تھا کہ پاکستان کو شاہین شاہ آفریدی کی عدم دستیابی نقصان دہ ہوگی، ان کی کرکٹ میں جلد واپسی کے لیے دعا گو ہوں۔ برطانوی ہائی کمشنر نے یہ بھی کہا کہ بابراعظم اور دیگر کھلاڑی کرکٹ کے سفیر ہیں، پاکستانی اور برطانوی عوام کی رگوں میں کرکٹ ہے۔

Source link

About admin

Check Also

بجلی بلوں میں فیول ایڈجسٹمنٹ چارجز غیر قانونی قرار

لاہور ہائیکورٹ نے بجلی بلوں میں فیول ایڈجسٹمنٹ چارجز کو غیر قانونی قرار دے دیا۔ …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *