سیف علی خان نے سوشل میڈیا استعمال نہ کرنے کی دلچسپ وجہ بتا دی

فائل فوٹو

بالی ووڈ انڈسٹری کے چھوٹے نواب نے سوشل میڈیا استعمال نہ کرنے کی دلچسپ وجہ اپنے مداحوں کو بتا دی جسے جان کر ہوسکتا ہے کہ ان کے پرستاروں کی شکایت دور ہوجائے۔

سیف علی خان کی اہلیہ کرینہ کپور اکثر اپنی اور اپنے گھر والوں کی جھلکیاں سوشل میڈیا پر شیئر کرتی رہتی ہیں، جبکہ اس کے برعکس سیف علی خان سوشل میڈیا سے دور رہنے کو ترجیح دیتے ہیں۔

بھارتی میڈیا کو انٹرویو دیتے ہوئے سیف علی خان نے سوشل میڈیا سے دوری کی انتہائی دلچسپ وجہ بتاتے ہوئے کہا کہ ’میں بہت فوٹوگرافیک پرسن ہوں، مجھے یادیں جمع کرنے کا بہت شوق ہے اس لیے میں ہر چھوٹی سے چھوٹی چیز کی تصاویر جمع کرتا رہتا ہوں، میرے پاس تصویروں کا ڈھیر ہے‘۔

انہوں نے طنزیہ انداز میں مزید کہا کہ ’اب اکاؤنٹ رکھوں گا تو انہیں شیئر بھی کروں گا، لیکن لوگ کہتے ہیں یہ شیئر نہ کرو، وہ شیئر نہ کرو ایسے میں مجھے سوشل میڈیا اکاؤنٹ چلانے کے لیے ایک مینیجر رکھنا پڑ جائے گا اور کچھ بھی شیئر کرنے سے پہلے اس سے اجازت لینا پڑے گی، جو کہ غلط ہے‘۔

انہوں نے مزید کہا کہ ’اس لیے سوشل میڈیا اکاؤنٹ رکھنے کا کوئی فائدہ نہیں ہے، جب میں کچھ شیئر ہی نہیں کرسکتا، میں اس میں نہیں پھنسنا چاہتا‘۔

تاہم سیف علی خان کا کہنا ہے کہ صرف ایک چیز انہیں سوشل میڈیا اکاؤنٹ رکھنے پر مجبور کرسکتی ہے اور وہ ہے ’پیسہ‘۔




Source link

About admin

Check Also

اگست 2017 میں واپس جانے کیلئے کچھ بھی کرسکتی ہوں، سارہ علی خان

بالی ووڈ کی خوبصورت اداکارہ سارہ علی خان کی پہلی فلم کیدرناتھ کو ریلیز ہوئے …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *